Ukupni prihodi Kluba u prvih pola godine znatno su porasli u odnosu na isto razdoblje 2015. godine, iako su nam zbog kazne oduzete najbolje utakmice u doigravanju koje bi popravile financijsku sliku, ali svakako i olakšale put u finale dečkima na terenu.

 

Prihodi:

2015. – 322.088 kn

2016. – 410.867 kn

 

Tako je najveća stavka u prihodima ove godine članstvo koje bi, ako nastavi rasti kao do sada moglo biti rekordno na kraju ove godine. Od članarina i članskih doprinosa Klub je u prvih šest mjeseci uprihodio 102.830 kuna što je 5.9% više nego u godini ranije.

Nakon toga dolaze prihodi od donacija koje možemo podijeliti u dvije stavke na donacije fizičkih i pravnih osoba. Pojedinci su tako donirali 52.147 kuna što je znatno veći iznos naspram prošlogodišnjih 14.467 kuna, a najveću razliku u odnosu na prošlu godinu ostvarili smo donacijama pravnih osoba (86.149) za razliku od nule iz 2015. godine.

Prihodi od prodaje ulaznica manji su za trećinu u odnosu na godinu ranije, ali za to je uvelike kriva odluka HNS-a da najbolje utakmice u sezoni igramo pred praznim tribinama. U pet ovogodišnjih domaćih utakmica uprihodili smo 58.040 kuna. Na manji broj prodanih ulaznica u ovom razdoblju godine u odnosu na isto razdoblje ranije utjecale su i godišnje ulaznice koje je Klub početkom sezone po prvi puta pustio u prodaju.

Ove godine Futsal Dinamo je po prvi puta uvršten u sustav javnih potreba Grada Zagreba, a na naš račun u šest mjeseci uplaćeno je 62.490 kuna, osim financijske pomoći velika je stvar što svoje utakmice više nećemo morati igrati svaki puta u drugoj dvorani, nego ćemo većinu utakmica igrati u svojoj domaćoj Dvojci Doma sportova!

Na samom kraju ostaje nam napomenuti kako su prihodi od sponzorstva 49.093 kuna, ali u ovoj stavci našla su se samo naplaćena potraživanja, a iznos je mogao biti znatno veći da smo naplatili sve ugovoreno. No, već početkom idućeg obračunskog (srpanj) razdoblja ta se situacija popravila te potraživanja prema sponzorima nisu velika.

Racionalnim poslovanjem Kluba rashodi u prvih pola godine manji su za 59.738 kuna u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Osim racionalizacije poslovanja na ovaj podatak utjecao je i manji broj utakmica odigranih pred navijačima što je smanjilo troškove, ali i prihode Kluba.

 

Rashodi:

2015. – 417.460 kn

2016. – 357.722 kn

 

Najveća stavka rashoda (materijalni rashodi) manja je za 84.491 kunu za razliku od prošle godine, a ove godine iznosila je 194.705 kn. Kako smo već ranije spomenuli ti rashodi su manji zbog manjeg broja domaćih utakmica s navijačima.

U materijalne rashode ubrajaju se naknade troškova radnicima (3.494 kn), naknade volonterima (20.779 kn). Također u istu rubriku spadaju i rashodi za usluge, a to su: usluge telefona, pošte i prijevoza (6.716 kn), zakupnine i najamnine (27.054 kn), zdravstvene usluge (3.413 kn), uredski materijal (5.503 kn) intelektualne i osobne usluge – službene osobe (35.005 kn), donacije (5.298 kn), reprezentaciju (2.313 kn), kotizacije-članarine (7.579 kn) i ostale usluge u iznosu od 53.667 kuna te ostali ne spomenuti rashodi.

Druga najveća stavka rashoda su plaće i doprinosi zaposlenicima u iznosu od 109.965 kuna, a kako Klub trenutno ima četiri zaposlena radnika te dva radnika sa samostalnim obrtom ta stavka je veća nego prošlogodišnja.

Ostali rashodi su dnevnice te stipendije igračima u iznosu od 53.052 kuna.

Kada pogledamo na ostvarene financijske i sportske rezultate u prvih pola godine možemo s pravom reći kako smo napravili odličan posao te smo sigurni kako će nova natjecateljska sezona biti najbolja do sada!