Iza nas je jesenski dio sezonone 2020/21 u kojem smo, izuzev domaće utakmice protiv Squarea (4:1) i gostujuće protiv Crnice (3:3), igrali bez svojeg najboljeg, šestog igrača. Unatoč tome, Futsal Dinamo se nakon devet odigranih kola nalazi na vrlo dobrom trećem mjestu, dok smo natjecanje u Kupu, na žalost, završili u četvrtfinalu.

Kao i nakon svake polusezone, predstavljamo vam statistički prikaz (jesen 2020) tekuće sezone…

Jako dobar start…

Ples kuglica na ždrijebu već u prvom kolu odredio nam je gostovanje kod jednog od favorita prvenstva i donedavnog prvaka, Novog Vremena iz Makarske. Makarani su rezultatski tijesnom pobjedom od 2:1 zadržali bodove u svom gradu. U Dinamu se u najboljem svjetlu predstavio prošlogodišnji junior Filip Novak, koji je zabio u Makarskoj svoj prvijenac. Modri su već u sljedeća dva kola osvojili svih šest bodova i primaknuli se prvoj poziciji. Prvo je u Domu sportova stradao Square s 4:1, a zatim i Universitas u Splitu s minimalnih 2:1.

…ali težak prolazak u kupu te niz utakmica bez pobjede…

U osmini finala, Dinamo je u kupu gostovao u Pločama, kod Porto Tolera te je u vrlo tijesnoj utakmici izborio četvrtfinale. Kristijan Grbeša s dva pogotka te Jakov Mudronja i Novak s jednim postavili su konačni rezultat od 4:2. No, u sljedećih pet utakmica Dinamo nije uspio slaviti. Prvo smo podijelili bodove u Šibeniku protiv Crnice. Zatim smo, na domaćem terenu, malo razočaravajuće odigrali bez pogodaka protiv jednog od konkurenata za ispadanje, Osijeka. Uslijedio je možda i najgori mogući ždrijeb u kupu, morali smo na noge prvaku Olmissumu u Omišu. Iako smo se hrabro držali, na kraju ispali s konačnih 1:3. U šestom kolu bodove smo morali podijeliti i u Vrgorcu, a zatim unatoč dobroj igri i vodstvu  od 1:0 i 2:1, opet morali stisnuti ruke Omišanima koji su s golmanom-igračem u Dvojci došli do pobjede od 2:4.

…te dva zagrebačka derbija za povratak na pobjednički kolosijek

Post smo prekinuli u Sutinskim vrelima protiv Uspinjače. Briljirao je mladi Mudronja s tri pogotka, a pratili su ga Mihovil Prgomet s dva i Davor Kanjuh s jednim. U zadnjem kolu prvog dijela sezone, Dinamo je svladao Alumnus s 3:1 u tradicionalnoj utakmici s humanitarnim karakterom koja se igrala u Ciboni, a svoj prvijenac zabio je i Nikola Badrov.

Statistički pregled prvog dijela sezone

Futsal Dinamo je u prvom dijelu sezone odigrao 11 utakmica, 9 u prvenstvu i dvije u kupu. Ostvarili smo pet pobjeda, tri remija i tri poraza. Gledano u postocima, pobijedili smo u 45% utakmica. Od 11 utakmica, kao domaćini smo igrali samo u njih četiri te smo ostvarili dvije pobjede, remi i poraz. U gostima, također imamo pozitivan skor od tri pobjede, dva remija i dva poraza.  Dosad smo postignuli 27 pogodaka te primili pet manje, 22. U prosjeku po utakmici zabijamo 2,45 gola, a primamo točno dva.

Statističi pregled polusezone

Statistički prikaz jesen (2020/21)

Prgomet i Kanjuh predvode klub

Najbolji strijelac prvog dijela sezone je Prgomet sa šest postignutih pogodaka. Odmah u stopu prati ga i kapetan Kanjuh s pet komada, a iza njih su Mudronja s četiri, Novak i Grbeša s tri, Hrvoje Penava i Daniel Matković s dva te Badrov s jednim postignutim golom. Kralj asistencija i ove sezone je Davor Kanjuh koji je suigračima asistirao za čak devet golova. Prati ga Prgomet s pet te Matković i Badrov s dvije. Zanimljivo, osim Grbeše, jednu asistenciju ima i naš fantastični golman Mario Herceg.

Utakmica Dinamo - Square pred publikom

Maksimalan broj nastupa (11) u polusezoni upisali su Badrov, Kanjuh, Ivan Pavlić i Toni Vučković. 10 puta sveti dres su oblačili Luka Bjelić, Herceg, Matković, Mudronja, Novak i Prgomet. Kiko Dragaš Selaković Mateo Mužar u devet su navrata bili u zapisniku utakmice, a Penava i Antonio Vuk šest puta. Grbeša je zbog ozlijede upisao samo 4 nastupa (3 pobjede i minimalni poraz u Makarskoj), a nastupe* su ove sezone upisali i juniori Jure Jakovljević (2) te Filip Domiter (1).

*Podsjećamo, u futsalu se nastup piše svim igračima koji su se pronašli u zapisniku utakmice.

Dinamo – to si ti!