Ovih dana prostor ćemo posvetiti i našim sponzorima, podsjetiti se na razloge podrške članskom klubu te što im znači suradnja s Futsal Dinamom. Popis ponosnih sponzora Futsal Dinama možete pronaći OVDJE, a tekstove u kojima ih predstavljamo kroz zanimljive priče, OVDJE.

Jedan od sponzora koji su s nama od samog početka je i agencija Grizli komunikacije čiji su vlasnici Thomas Bauer i Tomislav Čehulić poznati navijači Dinama. Iako će Bauer to negirati, svakako su i jedni od pokretača ideje članskog kluba.

„Grizli je od početka kroz navijačku priču bio uključen u pokretanje priče oko Futsal Dinama. U naš ured došli su dva Juraja, Fabijanić i Čošić te Darac u ime BBB i upoznali nas s idejom i planovima. Mislim da je to bilo 2014. Sjećam se kako smo odmah na ploču crtali planove oko PR-a i komunikacije. Oko tog dijela pomagali smo u početku volonterski. Dali smo klubu dosta radnih sati, pisali priopćenja, dogovarali intervjue. A onda je Futsal Dinamo postao ime kojem se vrata medija sama otvaraju. Iako i ekipa koja to danas vodi radi sjajan posao. Iz tog vremena pamtimo prvu Šalatu i legendarne tekme u Ciboni. Normalno, pomagali smo i pomažemo i financijski, iako tu ima puno zaslužnijih od nas“, prisjeća se Thomas ne tako davne prošlosti.

Nije uobičajeno reklamirati se na ovaj način

Neizostavna slika s utakmica je i njihov smeđi medvjeđi banner. Nekoliko pute je i ‘pao’, a navijači se slikali okrenuvši ga naopačke.  Šalu na stranu, kako poduzetnicima zaista pomaže promocija uz sport?

„Iskreno ću reći da u našoj branši nije uobičajeno reklamirati se na ovaj način, rijetko ćete vidjeti da neka marketinška ili PR agencija ima reklamu na sportskim terenima, ali i Tomi Čehuliću i meni kao starim Dinamovcima bitno je vidjeti naš banner uz teren i da možemo pomoći klubu na taj način. Normalno, uz to sam član i ja i moji klinci, a najmlađi Daniel i trenira u školi nogometa u Megatonu. Dok je stariji sin već mlađa ekipa BBB i bodri ga s tribina. Sve to vidim kao jednu zaokruženu, zdravu priču u kojoj pomažeš kroz obitelj i odgoj, kroz neki biznis koji si pokrenuo. To je ono građansko društvo, termin koji se kod nas koristi za sve osim za ono što bi stvarno trebao označavat.“ kaže Thomas.

Svijet je ovih dana paraliziran, neizvjesna je budućnost društva, a sport je svakako jedan od najugroženijih segmenata uslijed socijalne distance. Što bi poručio navijačima?

„Budućnost Futsal Dinama je svijetla. Liga je fantastična. Pravo je osvježenje u odnosu na druge loptačke sportove gdje su lige nezanimljive i predvidljive. Sve kaj mi Dinamovci trebamo znat je da se strpljivost isplati. Da bumo uzeli sve moguće kante ak’ ustrajemo na putu i budemo uporni i stvaranju zdravog kluba s brojim članstvom i stotinama klinaca koje odgajamo da budu što bolji nogometaši, ljudi i Dinamovci.”