Ovih dana prostor ćemo posvetiti i našim sponzorima, podsjetiti se na razloge podrške članskom klubu te što im znači suradnja s Futsal Dinamom. Popis ponosnih sponzora Futsal Dinama možete pronaći OVDJE, a tekstove u kojima ih predstavljamo kroz zanimljive priče, OVDJE.

Futsal Dinamo je od prvog dana funkcioniranja prema članskom modelu imao mogućnost online učlanjivanja. No, sjećate li se, vi koji ste se u tim početnim sezonama pokušali učlaniti iz topline svojih domova, na kakve ste sve probleme nailazili?

Morali ste downloadati članski obrazac, isprintati ga, ispuniti ga, skenirati ga i poslati nam ga s potvrdom o članskoj uplati. Od samog ispisivanja cijelog procesa pao nam je mrak na oči…

No, taj „primitivni“ način online učlanjivanja bačen je u ropotarnicu povijesti onoga trenutka kada nam se javio Robert Penezić iz Monri Paymentsa, našeg ponosnog partnera koji je, u suradnji s Fortis Laborom, omogućio našim članovima potpuno digitalno, brzo, sigurno i prilično jednostavno online učlanjivanje

„Do suradnje između Futsal Dinama i Monrija došlo je iz vrlo praktičnog razloga. Naime, želio sam učlaniti sebe i sina, a kako u tom trenutku to nije bilo moguće u potpunosti online, pomislio sam kako sigurno ima više ovakvih kao ja, lijenih nekamo fizički otići kako bi završili proces učlanjenje te kako bi bilo dobro omogućiti online plaćanje i tako u potpunosti digitalizirati proces učlanjenja. S obzirom na emociju koju projekt Futsal Dinamo pobuđuje kod istinskih navijača Dinama, logički se nametnulo da Monri doprinese u dijelu omogućavanja online kartičnog plaćanja, što je inače jedna od usluga koju pružamo u segmentu payment industrije. Suradnja se pokazala kao pun pogodak, omogućena funkcionalnost olakšala je proces kod učlanjenje, svakim danom ima sve više članova koji se odlučuju na taj način platiti članarinu, što me posebno veseli“.

Zaista, broj online članova u našem Klubu svake godine bilježi kontinuirani rast, a najveći broj online članstva u odnosu na ukupnu brojku, zabilježili smo dakako ove godine…

Očito je da se promijenila percepcija kartičnog plaćanja u zadnje tri godine…

„Digitalizacija i virtualno poslovanje prisutni su u svim segmentima društva, te u tom smjeru trebaju ići i sportski klubovi. Ljudi se brzo navikavaju na procese kroz koje u dva klika mogu doći do odjeće, obuće, hrane, svih relevantnih informacija itd. Zato je dobro za sportska društva da svojim fanovima što više toga omoguće online, od članarina, karata, do artikala iz fan shopa itd. Kada pričamo konkretno o online plaćanju, u nazad nekoliko godina unutar zemalja zapadne Europe broj online transakcija raste svake godine preko 20% u odnosu na godinu prije. Slične brojke su i u Hrvatskoj. To dovoljno pokazuje kakav je trend“.

S obzirom na teška vremena u kojima se nalazimo, pretpostavljamo da je interes za Monrijeve usluge porastao?

„Da, ova čudna vremena u kojima se trenutno nalazimo, još su povećala interes za online plaćanje, tako da, iako se cijela Monri ekipa stavila u ‘home office mod’, posla imamo nikad više. Vjerujemo kako će sve relativno brzo proći, te kako ćemo se polagano vraćati u  normalu, ili sada popularno novu normalu, ali neke stvari koje nam je donijela Covid-19 kriza ostat će u primjeni i dalje, a to je svakako digitalizacija koja omogućava život bez bliskog fizičkog kontakta“, rekao nam je za kraj naš član Penezić.